Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

FW: ΤΕΛΟΣ Η . ΣΤΑΣΗ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»

 

 

Feed: 11fim
Posted on: Saturday, September 08, 2012 4:25 PM
Author: noreply@blogger.com (fimotro)
Subject: ΤΕΛΟΣ Η … ΣΤΑΣΗ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ»

 

Ολική επιστροφή στο ρεπορτάζ από τον Βασίλη Χήτο μετά την υποψηφιότητά του στα Γιάννενα. Ο δημοσιογράφος σε ανακοίνωση του βέβαια επισημαίνει πως έχει απομείνει ένας «ανοιχτός λογαριασμός» και προκαλεί ανοιχτά για...
άλλη μια φορά τους συκοφάντες του, τώρα που έχουν την ευκαιρία και είναι στα … πράγματα.
«Αμέσως μετά το πέρας –όπως επισημαίνει- των εκλογών του περασμένου Ιουνίου, έχω επιστρέψει αυστηρά στα δημοσιογραφικά μου καθήκοντα. Κάτι εξάλλου που δημόσια το είχα επισημάνει για την περίπτωση που δεν έπαιρνα την έδρα στα Γιάννενα. Είναι επίσης γνωστό, πως στους «Ανεξάρτητους Έλληνες» οι πάσης είδους χορηγοί, όπως και τα «ευαγή» ιδρύματα, ήταν εξ αρχής εχθροί μας. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους Γιαννιώτες και τις Γιαννιώτισσες που μου έδειξαν την αγάπη τους και στήριξαν την προσπάθειά μου αναδεικνύοντάς με πρώτο σε ψήφους, όπως επίσης και προσωπικά τον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνο Καμμένο, για την τιμή που μου έκανε, να με επιλέξει και να με προτείνει για υποψήφιο βουλευτή, στον Νομό, που μου πρόσφερε -τουλάχιστον επαγγελματικά- τόσες πολλές χαρές. Πάνω απ’ όλα όμως ευχαριστώ τον πρόεδρο του κινήματος, που με στήριξε δυναμικά για την ξεδιάντροπη επίθεση που δέχθηκα από τους τυχοδιώκτες και καιροσκόπους συκοφάντες του «Ελεύθερου Τύπου» αλλά και τους … αθέατους «μυστικοσύμβουλους» του κυρίου Σαμαρά. Αλήθεια όλα αυτά τα «κοθώνια» και οι «γυμνοσιάλιαγκες» της Συγγρού που είναι τώρα; Γιατί δεν προκαλούν τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και αρμόδιο υπουργό δημόσιας τάξης, που έχει στη διάθεσή του όλα τα αρχεία, να αποκαλύψει πως εγώ τα «έπαιρνα» ή και τα «παίρνω» από τα μυστικά κονδύλια της ΕΥΠ; Αν αυτή την φορά δεν τον κάνουν για λόγους «ευγενείας» τους δίνω εγώ δημόσια αυτό το δικαίωμα.
Λυπάμαι ειλικρινά που δεν έχω τον χρόνο να στηρίξω ενεργά, τον αγώνα που ξεκίνησε ο Πάνος Καμμένος. Σιωπηρά θα το κάνω όμως μ' όλες μου τις δυνάμεις. Ασφαλώς όμως και παραμένει ανοικτή η πρότασή μου, για δημόσιο τηλεοπτικό διάλογο με τους μεγαλοβουλευτάδες κκ Τασούλα και Καλογιάννη, σε τόπο και χρόνο που θα επιλέξουν οι ίδιοι. Μου είναι πάντα ευπρόσδεκτοι!»[v-xitos.gr].


View article...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου