Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

FW: ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΣΤΑ...

 

 

Feed: 11fim
Posted on: Thursday, September 27, 2012 11:14 PM
Author: noreply@blogger.com (fimotro)
Subject: ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΣΤΑ...

 

Την αντίδραση και του προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνου Καμμένου προκάλεσε η δημοσιοποίηση της λίστας με τα πολιτικά πρόσωπα που βρίσκονται στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ, στην οποία περιλαμβάνεται και το όνομα του...

Η δήλωση του έχει ως εξής :
'' Θέλω να πιστεύω ότι εκ παραδρομής και όχι με δόλο εμφανίστηκε το όνομα μου να ερευνάται για ακίνητα στο Γαλαξίδι. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν έχω στην ιδιοκτησία μου κανένα ακίνητο σε εκείνη την περιοχή, ενώ είναι γνωστό ότι εδώ και δεκαετίες ακίνητα στο Γαλαξίδι,λόγω καταγωγής, ανήκουν στην οικογένεια μου.
Είκοσι χρόνια στο δημόσιο βίο της χώρας έχω ενοχλήσει πολλούς. Σκοπεύω να ενοχλήσω περισσότερους.
Δεν πρόκειται να σιωπήσω ούτε να καταστώ όμηρος. Χαίρομαι για την έρευνα του ΣΔΟΕ Στερεάς Ελλάδας, αν υπάρχει, όπως και για οποιαδήποτε έρευνα αφορά πολιτικά πρόσωπα ''.


View article...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου