Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

FW: ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ "ΜΕΤΩΠΟ" ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

 

 

Feed: 11fim
Posted on: Wednesday, September 12, 2012 9:47 AM
Author: noreply@blogger.com (fimotro)
Subject: ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ "ΜΕΤΩΠΟ" ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

 

Ρεπορτάζ : Μαρία Μόσχου
(από την Ημερησία)
Σε … καζάνι που βράζει έχουν μετατραπεί οι αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας με τους εργαζόμενους να προσανατολίζονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις εν τη ίδια στιγμή κυβερνητικά στελέχη «ανοίγουν» θέμα αλλαγών των... κανονισμών εργασίας στα μέσα μαζικής μεταφοράς ακόμα και για όρους που προβλέπ
ει η κοινοτική νομοθεσία
Αύριο Πέμπτη οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους καθώς αντιδρούν στην μνημονιακή υποχρέωση για αύξηση του εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών κατά 25%.
Τα Σωματείων των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ) θα κληθούν να αποφασίσουν τη μορφή των κινητοποιήσεων που θα ακολουθήσουν.
Οι εργαζόμενοι ξεκαθαρίζουν ότι τάσσονται εναντίον της νέας αύξησης των εισιτηρίων ενώ αντιπροτείνουν μείωση της τιμής στο ένα ευρώ.
Εν τω μεταξύ »λάδι στη φωτιά» έβαλε την Τρίτη ο γενικός γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης, ο οποίος μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπής προειδοποίησε για αλλαγές στα εργασιακά των εργαζομένων στα ΜΜΜ με την κατάρτιση νέων κανονισμών λειτουργίας για τα μέσα μεταφοράς
«Πρέπει να σαρωθούν οι ανόητοι κανονισμοί λειτουργίας σε πολλές ΔΕΚΟ, που επιτρέπουν σε κάθε ηλίθιο στις ΔΕΚΟ να σταματάει το λεωφορείο του στην πλατεία Καραϊσκάκη ή στη λεωφόρο Ακαδημίας, να κάνει το τσιγαράκι του, που του επιτρέπει ο κανονισμός λειτουργίας, και να είναι άνθρωποι 80 χρονών απ΄ έξω, με 40 βαθμούς Κελσίου και να παθαίνουν θερμοπληξία. Αυτά θα σαρωθούνε» επεσήμανε με νόημα ο κ. Κεφαλογιάννης πυροδοτώντας τις αντιδράσεις των εργαζομένων.
Οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζουν αναρμόδιο τον κ. Κεφαλογιαννη να μιλά για τις αστικές συγκοινωνίες ενώ αναφέρουν ότι τα διαλειμματα προβλέπονται από τη νομοθεσία της ΕΕ που ορίζει ότι ένας οδηγός στην διάρκεια της 8ωρης εργασίας του θα πρέπει να έχει 6 εως 6,5 καθαρές ώρες οδήγησης για λόγους ασφάλειας.
Ωστόσο το γεγονός ότι η εταιρεία ΣΤΑΣΥ, στην οποία έχουν συγχωνευθεί Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ, δεν έχει κανονισμό λειτουργίας δημιουργεί ερωτήματα για την τοποθέτηση του κ. Κεφαλογιάννη.
Οι εργαζόμενοι
Τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο 1 ευρώ, δηλαδή στα επίπεδα που ήταν το 2009, αλλά και δωρεάν μετακίνηση για άνεργους, φοιτητές και χαμηλοσυνταξιούχους αντιπροτείνουν οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ.
Μάλιστα οι εκπρόσωποι των εργαζομένων κατά τις συναντήσεις που είχαν με υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου έχουν καταθέσει τις δικές τους για τον έλεγχο της εισιτηριοδιαφυγής και την αύξηση των εσόδων των αστικών συγκοινωνιών. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται και τα εξής:
-κίνητρο επιστροφής εισιτηρίων. Η πρόταση που έχει γίνει αναφέρει ότι οεπιβάτης που θα προσκομίζει στα εκδοτήρια πχ 10 ακυρωμένα εισιτήρια θα παίρνει ως επιβράβευση 1 δωρεάν εισιτήριο. Με τον τρόπο αυτόν εκτιμάται ότι θα ελεγχθεί η χρησιμοποίηση ενός εισιτηρίου από πολλά άτομα, όπως συμβαίνει σήμερα σε μεγάλο βαθμό, καθώς ο χρήστης θα έχει κίνητρο να το κρατήσει αντί να το χαρίσει σε κάποιον άλλο επιβάτη.
-διάθεση εισιτηρίων μόνο μέσα από εκδοτήρια και συμφωνίες μεγάλα καταστήματα, πχ σούπερ μάρκετ, καθώς διαπιστώνεται ότι η διάθεσή τους σε πολλά σημεία δημιουργεί τις προϋποθέσεις για κυκλοφορία σημαντικού αριθμού πλαστών εισιτηρίων που στερούν πολύτιμα έσοδα.
-έκδοση των εισιτηρίων για όλα τα ΜΜΜ από ένα εκδοτικό κέντρο.


View article...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου